مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بررسی گوشی Apple iPhone 7 Plus – سلام پادشاه

معرفی

گوشی  iPhone 7 Plus نیازی به معرفی ندارد. جدیدترین های اپل همیشه مورد توجه قرار می گیرند، بدون توجه به تغییراتی که در شرکت صورت گرفته است.  هاله ای از جنجال همیشه بخشی از بازاریابی اپل بوده است و برخی ممکن است بگویند که چنین نظراتی در واقع به نفع اپل می شود.

و این بار گوشی iPhone 7 به دلیل حذف جک صدای استاندارد و کلید سخت افزاری بیشترین انتقاد را از آن خود کرده است. به نظر می رسد که این مساله سد راه آیفون در ارائه عملکرد فوق العاده و تجربه کاربری عالی برای چندین سال آینده نمی شود. اکنون به سراغ مدل بزرگتر iPhone 7 می رویم.

در مقایسه با مدل قبلی خود، این گوشی طراحی بهبود یافته ای دارد و حتی توان پردازش بیشتری دارد و با داشتن سیستم دوربین دوقلو توجه را به سمت خود جلب می کند. و با وجود این که این اولین گوشی ای نیست که از دو دوربین عقب بهره می برد، اولین گوشی ای است که لنز تله فوتو را به یکی از دوربین ها متصل می کند.

و آیا اشاره کردیم که اکنون این گوشی ضد آب است؟ گوشی  گوشی  iPhone 7 Plus قطعا ارتقای خوبی نسبت به مدل قبلی خود 6s Plus داشته است، حتی اگر طراحی و قاب های صفحه نمایش سه سال است که یک شکل است.

در واقع، از سال گذشته تغییرات زیادی حاصل شده است، اما شما می توانید بگویید که اپل چیزی را نگه نداشته است. یا این شرکت قرار است در جشن ده سالگی آیفون در سال آینده بهترین برگ برنده خود را عرضه کند یا نمی خواهد همه چیز را یک باره عرضه کند، واقعا اهمیت ندارد. اگر  مدل های جدید مشکی رنگ نبود، به سختی می توانستید این گوشی را از مدل های قبلی خود تمایز دهید. شکل، ظاهر و قاب های صفحه نمایش بزرگ مشابه.

لیست حذفیات هر سال کمتر می شود، اما هنوز لیست کوچکی نیست. اما بار دیگر، انتخاب اپل معایب و مزایای خود را دارد، و مزایای آن ارزان تمام نمی شود. به منظور عاری کردن سیستم عامل iOS از باگ، تاخیر و ایردات، اپل هنوز محدودیت های زیادی را هم برای کاربران و هم طراحان ارائه می کند.

اما چیز غافلگیر کننده ای وجود ندارد، بنابراین بیایید بر روی چیزی که نمی توان اکنون تغییر داد تمرکز کنیم.

اقلام داخل جعبه

.....

برای مشاهده ادامه متن به این لینک  مراجعه کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده